باید صبوری کنی تا ۳ روز همینجوره
بعدش بهتر میشه
تلاش فراوان
عزیزم منم سینم نوک نداشت..تو بیمارستان اصلا نگرفت.گریه هاشو می شنیدم دلم می سوخت کربه می کردم..مامانم شیر دوشو برداشت و زد به سینم همش فشار میداد تا نوک سینم میزد بیرون تو دهن بچه می کردم..چند بار این کارو تکرار کردم..دیگه نوک سینم نرفت تو..
عشقم از من به تو يه توصيه برو بهداشت بزرگ محلتون برو اتاق مشاوره شيردهي خيلي كمك ميكنن خيلي خوبه من كه كلي جوتب گرفتم ازشون
باید هی به مدلای مختلف بزاری دهنش تا بتونه راحت بگیره و شروع کنه
روزای اول خیلی سخته شیردهی حوصله و صبر میخواد زود تسلیم نشو
منم همین جور بودم شیر خشک درست میگردم با قطره چکون از بغل سینم میدادم دهنش فک میکرد سینه شیر دارع و مک میزد دیگه کم کم شیرم راه افتاد اصلا شیشه نده بعد رفتم مرکز آموزش شیردهی برام با دستگاه برقی دوشیدن دیگه شیرم راه افتاد و اونجا به هزار بدبختی سینه دادن بهش قبول کرد
باید صبوری کنی خواهر میگیره بالاخره
بچه منم نیمگرفت اول با سرنگ کم کم بهش دادیم بعد گزاشتیم گشنه شد یه کوچولو هی زدیم کنار لبش گرفت یواش یواش گشننه بشه یمگیره فقط اگ میخوای بهش شیر خودتو بدی اصلا شیشه بهش. ندی ک دیگ اصلا نمیگیره
سینم نوک ندارم
درد هم زیاد دارم😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.