عزیزم نا امید نشو
من بیمارستان شیر نداشتم با سرنگ شیر خشک دادم
خونه بعد کلی تلاش سینه بدون نوک تقریبا تونستم بدم
از مشاور شیزدهی کمک بگیر بیمارستان بخش نوزادان و زایشگاه داره
بزن کف پاش اروم ک بیدار شه
با نوک سینت بزن کنار دهنش و کنار بینیش تا تحریک شه
بعدم اون قسمت هاله سینه رو بگیر بین انگشتات بزار دهن بچه
ناامید نشو اولش همینطوریه سخته باید خیلی تلاش کنی
عب نداره کم کم میگیره تلاش کن
روزای اول همینطوریه عزیزم
باید سعی کنی بدی بهش
حتی اگه شیرم نداری نگران نباش
بعد از روز سوم تازه شیر میاد تو سینه ها
فقط بده میک بزنه حتی اگ چیزی نداره
برا اینکه سینتو بگیره خودت اول فشار بده چن قطره شیر بیاد بعد سینتو بزار جلوش میگیره
من پسرم اول ک خالی بدم بهش نمیگیره
اگ نوک سینه هات بزرگه با دستت بگیر سینتو
یجور حالت نازک تر میشه بچه راحت تر میگیره
اگر دیدی نمیخوره سرنگ بگیر از پرستار کمی بهش شیرخشک بده قندش نیوفته
عزیزم میگیره کم کم
ای جونم زاییدی بالاخره..مبارکت باشه عزیزم
عی شما زایمان کردین
نگران نباش عزیزم به مرور درست میشه.
عزیزم حتما تلاشتو بکن که حتما بهش هردوسه ساعت شیر بدی چه شیر خودت چه شیر خشک
درست سینتوبراش بگیری میگیره منم بزور میگیره چون نک سینم بزرگه
برو تو یه اتاق تنها خودتو نی نی ، بزارش زیر سینه اگه گریه کرد ارومش کن دوباره بازارش ، اینکارو شاید ۱۰ باز بیشتر باید انجام بدی شاید چند ساعت وقت بگیره ولی بالاخره میخوره …من سر پسرم اینو تو یه کتاب خوندم انجام دادم بعد دو ساعت سینمو گرفت …بهت قول میدم جواب میده
وقتی بچه میخوابه لطفا بیدارش کن
قندش نیفته
من هر یه ساعت ونیم به زور بیدارش میکردم شیر میدادم بهش
اولش همین طوره نگران نشو سختی زیاد داره
عزیزم چرا نمیگیره
سرسینه هات شکل خاصی داره؟
یا از بدو تولدش نگرفته؟
تو بیمارستان چی بهش دادی؟
تلاش کن عصبی نشو سینه کامل بزار دهنش
زمان میبره ولی درست میشه
تلاش کن میگیره
من تو بیمارستان بچه به دنیا اومد
با کمک پرستارا شیر دادم سینمو گرفت.
چون سینم کوچیک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.