مامانا بچم سینمو نمیگیره شیر خشک میدم چیکار کنم؟

۵ پاسخ

واسه منم نمیگیره خیلی ناراحتم فقط دارم گریه میکنم😔 هم شیر خشک میدم هم شیرخودمو میدوشم میدم ولی دوس دارم سینمو بگیره، دکتر میگه باید تلاش کنه سینه خودتو بگیره نمیدونم چیکار کنم

بری بیمارستان قیمت زنان راهنمایی میکنن چطوری سینه رو بگیره ولی من رفتم دخترم هم سینمو گرفت اگه دوست داری شیرخودت بدی برو‌اونجا بهت آموزش میدن ولی من سینه هام شل شده بعد شیر دهی گفتم این نکته رو بدونی🥲

با قطره چکون سینرو بزار کنار دهنش ازکنار لپش باقطره چکون بده تاسینتم بگیره سیرم بش

اگه میتونی همون شیر خشک بده هم خودت راحت تری هم راحت تر جون میگیری خودت ضعف شیر دادن نداری بیشترم وقت میکنی ب بچه و خودت برسی

هیچی از منم نمیگیره شیر خشک دادم بهش الا شیرم خشک شده

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی