۴ پاسخ

مجبورش کن تا بخوره

من از اولش دارم شیرخشک و سینه میدم هنوز مشکلی نداره بعد دوماه با یک روز که سینه رو ول نمیکنه

عزیزم اشکال جای دیگس،با یروز شیرخشک بچه سینرو ول نمیکنه

واییی . من همش تو فکر بودم هم شیر خشک بدم هم سینه .

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد