۲ پاسخ

سینه منو از روز سوم گرفت
همش شیر خشک نده بهش بزار تلاش کنه میک بزنه شیر خودت هم کم کم بیاد وگرنه با این روند جلو بری شیر نمیفته سینه ات
سینه ات رو تحریک کن که نوک اش بزنه بیرون که بچه راحت تر بتونه بگیره

دخترمنم نمیگیره
همه کارم کردم،گرسنه مونده سه ساعت،با رابط امتحان کردم
با گریه زیر سینم نگه داشتم اصلااا نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد