ختنه به روش حلقه خوب لطفا جواب بدید

۴ پاسخ

آره کلا چند دقیقه ست و سریع میدنش بیرون

نه حلقه خوب نیست

آره خیلی خوبه برای پسرم که راحت بود و اذیت نشد فقط برای بار اول که می‌خواست جیش کنه یکم گریه کرد و بعدش زود آروم شد

بنده به روش بخیه ختنه کردم خیلی راحت بود و اذیت نشد فقط جیش اول یکم گریه کرد و زود آروم شد قشنگم🌹

سوال های مرتبط