۱۳ پاسخ

اهم‌کاملا طبیعی میری میگی‌الان‌یه‌چهار لیتری‌میاد میبیی دو قطره

اخ گفتی

آزمایش ادرار برای عفونت ادراری تازه دادی؟
چون این علائم عفونت ادرار هم هست
به دکترت بگو احتمالا واست آزمایش عفونت ادرار مینویسه

من که با یه سرفه و عطسه یهو خیس میشم حالت عادی هم جیش می‌ریزه

من اینجوری نیستم ولی 😕 طبیعیه ؟

خوب مبشه بچه داره میاد بالا فشار میاره

من که یه خرید ساده میرم کارم هنوز تموم نشده مجبور به برگشت میشم اصلا نمی تونم تحمل کنم 🥲🥲خیلی این دستشویی گرفتاریه باز شبا مخصوصا

دارک ترین حالتش بیرون رفتنه😅🙄 مدام دنبال سرویس😂😂😂😂

وای منم وقتی میرم دستشویی انگار توی دلم جای همه چی خالی شده درد میگیره 😅

منم وضعیتم خرابه همش تو دستشویی ام مخصوصا شبا که رو پهلو می‌خوابم بیشتر اذیت میشم تند تند میرم

وای من ک همش ده هفتمه اصلا نمیتونم تحمل کنم 😑 فک کنم عفونت ادراری دارم.

😂😂😂😂

نه عزیزم طبیعی هست کاملا

سوال های مرتبط

مامان اورهان وسلین🥰 مامان اورهان وسلین🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری