اوووه فک کنم فقط منم ک سرماخوردگی برام اصلا مهم نیست ینی وقتی مریضم تو هیچی پرهیز نمیکنم
بخور بابا هرچی دلت میکشه بخور
نه بابا بخور سرماخوردگی دوره داره ان شالله ک خوب بشین عزیزم
ضرر نداره بخاطر چربو چیلی بودنش میگن نخوری بهتره
غذاهای چرب عفونت وخلط سینه رو بیشتر میکنه
ن ربطی نداره
بخور بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.