ماکارونی برای سرماخوردگی ضرره؟هوس کردم

۶ پاسخ

اوووه فک کنم فقط منم ک سرماخوردگی برام اصلا مهم نیست ینی وقتی مریضم تو هیچی پرهیز نمیکنم

بخور بابا هرچی دلت میکشه بخور

نه بابا بخور سرماخوردگی دوره داره ان شالله ک خوب بشین عزیزم

ضرر نداره بخاطر چربو چیلی بودنش میگن نخوری بهتره
غذاهای چرب عفونت وخلط سینه رو بیشتر میکنه

ن ربطی نداره

بخور بره

سوال های مرتبط