قارچ بهتره که فریز نشه
من پوست میگیرمو بلانچ میکنم اگه حوصله نباشه هم بازم پوست میگیرم ساده فریز میکنم مشکلی هم نداشته و سیاهم نشده
من والا خورد میکنم .بعد همون جوری فریز میکنم
من میشورم اسلایس میکنم روغن مایع میریزم که چرب بشن بعد فریز میکنم
بشورش
اسلایسش کن
بعد توی ابجوش و چند فطره ابلیمو دو دقه بجوشون
بزار سرد ک شد بسته کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.