شما قارچ رو چجوری فریز میکنید؟




شیرمادر
ختنه
رفلاکس

۵ پاسخ

قارچ بهتره که فریز نشه

من پوست میگیرمو بلانچ میکنم اگه حوصله نباشه هم بازم پوست میگیرم ساده فریز میکنم مشکلی هم نداشته و سیاهم نشده

من والا خورد میکنم .بعد همون جوری فریز میکنم

من میشورم اسلایس میکنم روغن مایع میریزم که چرب بشن بعد فریز میکنم

بشورش
اسلایسش کن
بعد توی ابجوش و چند فطره ابلیمو دو دقه بجوشون
بزار سرد ک شد بسته کن

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی