۳ پاسخ

عزیزم من از اول دوزبانش کردم تا یکسالگی فقط صوتی الان کارتن
و کلی شعراشونو بلده اکثر چیارو انگلیسی میگه حتی حروف رو میخونه جایی ببینه
فقط خییییلی علاقه بیشتری نسبت ب انگلیسی نشون میده و نکته منفیش اینه ک حتی غذاشم با همین کارتنا میخوره
کلا انگار انگلیسی زبون اولشه و فارسی دوم😂ولی خب پشیمون نیستم بازم برگردم عقب همینکارو میکنم
فقط یه نکته خودت اصلا نباید باهاش انگلیسی صحبت کنی چون لهجه بچه خراب میشع
من پسرم فک کنم بخاطر دوزبانگی هنوز زبونش روون نیست

ارکان از اول دو زبانه شد الان یسری حرفارو میگه فارسیشو نمیکه کارشو راه میندازه با اون حرف
ولی درستش۴ سالگی به بعده

من پسرمو از سه سالگی مهد دو زبانه فرستادم تقریبا بیشتر چیزارو به انگلیسی میدونست امسال رفت پیش دبستانی فقط شعر و قران خوندن کلا یادش رفتع همه چی بنظرم یکم بزرگتر بشن ادامه بدن بهتره

سوال های مرتبط