۲۰ پاسخ

الان برا زبان انگلیسی زوده بزار بچه فعلا بچگی کنه

بچه تا زمانی که زبان مادری رو قشنگ یاد نگرفته نباید زبان دیگه ای رو بهش یاد داد

نوه همسایه ما از بچگی کارتون انگلیسی نگاه می‌کرده کلا انگلیسی حرف میزد مامان بابا غذا ها رو اصلا فارسی نمی‌تونست حرف بزنه زبونش می‌گرفت بیچاره بچه رو بردن گفتار درمانی خیلی اذیت شد توروخدا از خودتون مدنکنید اینکارارو بزار بچگی کنن

دخترخالم این کارو با بچش کرد ن تنها انگلیسی یاد نگرفت بلکه تمام زبان مادریش رو هم قاطی کرد چ عجله ایه عزیزم حالا ۲سال دیرتر زبان یاد بگیره هیچ اتفاقی نمیوفته خودش اگ عاشق درس باشه بزرگ بشه پیگیر زبانم میشه درسم دوس نداشته باشه هزارتا زبان کلاس بذاری واسش یاد نمیگیره

من ازموسسه زبان پرسیدم.گفتش ۳سالگی به بعد ... منم خوشم میاد زبان خارجه ...
خیلی ام خوبه ک خودت علاقه نشون میدی که دخترتو یاد بدی..میتونی کلماتی رو بهش یادبدی.ولی بطور جدی بزار سه سال به بعد.
موفق باشید😍

من خودم مدرس زبان بودم همه فکر میکردن که از همون اول به بچم یاد میدم،
اما حتی یه کلمه هم بهش یاد ندادم
چه عجلیه؟
من ک صبر میکنم فارسی کامل یاد بگیره بعد

کار خوبی میکنی عزیزم

دخترمنم هم سن دختر شماست
کارتون میذارم براش کلی کلمات فارسی بلده کلی هم انگلیسی
مثلا اعداد تا پنج فارسیه از شیش تا ده انگلیسی😂ولی نه اینکه فارسیشو بلد نباشه
فشار نمیارم اما باهم کلماتو بازی میکنیم
چن روز پیش میگ مامان i'm sorryمیشه ببخشید🥹انقد کیف کردم که معنیشم متوجه میشه و فقط حفظ نکرده انگیزم بیشتر شد

منم کارتون مورد علاقشو‌ که‌ بینگ باشه انگلیسی میذارم اما چون فارسیشم میبینه تو جم کیدز تا میبینه صداش انگلیسیه میگه این یکی نه😆

عالیه... اما صبر کنید تا پنج سالش بشه حداقل ۵۰درصد زبان فارسی رو یاد بگیره...

منم دخترم همسن دختر شماست ماشالا فارسی رو کامل صحبت می‌کنه برخلاف بچه‌ای دیگ ک تو این سن کمتر صحبت میکن..چون میبنم باهوش و خلاقه بنظرم ..میخاستم ببینم شما چ‌کارتونی میزارید براش میشه بگید منم دانلود کنم

خیلی خوبه اگر با پکیج یا متد خاصی پیش میرید به منم بگید
من نمیخوام پسرم فعلا انگلیسی باد بگیره جدی هم باهاش کار نمیکنم اخه طرف همسرم کلا ترک هستن الان هم فارسی یکم یاد گرفته هم ترکی میگه
ولی انگلیسی مارتون میبینه شعر هاشو میخونه

من کاری به دخترم ندارم اصلا خودش رنگارو یاد گرفت چندتا رو هم فارسی هم انگلیسی و کلمات کوتاه مثلا یه اسم میوه، رنگ، سلام و خدافظ و... اینارو فقط و فقط خودش یاد گرفته از تلویزیون. دارم میبینم که خودآموزه دیگه خیالم جمعه سپردم به خودش

سلام منم با متد دکتر امینی پیش میرم، پکیج زیر دوسال انگلیسی رو برای پسرم خریدم و از یکسالگی نگاشون میکردو عاشق کارتون های لیو ،چارلی،هنری،هری د بانی هست و الان پکیج بالای دوسال رو میخوام تهیه کنم،فارسی کامل حرف میزنه،شبکه ی پویا رو نمیذارم براش مطلقا،شما از چه پکیجی استفاده می کنید؟
اینم بگم جدیدا شبا از سایت ملواز براش لالایی لاتین میذارم

من ب بچم هیچ زبانی غیر فارسی و زبان بختیاری ک عامیانه خودمون اونم در اینده یاد نخواهم داد
ترجیح میدم بچم بچگی کنه مثع خودم بدون استرس فشار بچگی کنه بازی کنه مرتب میبرمش بیرون
این چیزا ب وقتش خودش بخاد دوس داشته باشه یاد میگیره

کامل فارسی بلده حرف بزنه؟
اگه بلد نیست ادامه نده چون ما تو محیط زبان انگلیسی نیستیم که بخوایم همزمان هم اینو هم اونو یاد بگیریم

اگه کامل فترسی حرف میزنه اشکالی نداره

پسر من الان ترکی رو کامل بلده و متوجه میشه هم فارسی رو
اما بهش فرصت دادم بعد از سه سالگی انگلیسی رو شروع کنم چون فعلا همین که دو تا زبان رو تو مغزش اوکی کمه اذیت میشه

سه سالگی به بعد دزستشه ارکان از اول دو زبانع شده الان قاطی حرف میزنه یجاهایی انگلیسی میگه میره😅

من فقط کارتون انگلیسی پخش می کنم همین بس با متد دکتر امینی می رم جلو نه آموزش نه اجبار صداش تو خونه پخش بازی می کنه غذا می خوره همه کار می کنه و مطمعنم دو زبانه می سه چون دخترم با این روش شده

سوال های مرتبط