اره صد درصد طلا میخرم و بعد از باز شدن بازار بورس و تنگه میفروشمش
برای طولانی مدت بنظرم طلا عالیه
جوری که طلا و ماشین و خونه میره بالا زمین نمیره بنظرم
اگه طلا میخری باید کم کم 2 سال صبر کنی بعد بفروشی در غیر این صورت ضرر کردی بنظرم 😐 سال 401 با 35 تومن 17 گرم طلا گرفتیم الان با همون پول 1 گرم بیشتر نمیشه بگیری ☹️
طلا خام باید جای مطمئن بخری ،من اگه پول داشته باشم طلا میخرم ک استفاده کنم میگن ک بالا میره ولی دراز مدت باید صبر کنی و نفروشی
طلا که پایینتر نمیاد
من طلا دارم نمیدونم باهاش چیکار کنم، شاید زمین بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.