۷ پاسخ

اره صد درصد طلا میخرم و بعد از باز شدن بازار بورس و تنگه میفروشمش

برای طولانی مدت بنظرم طلا عالیه

جوری که طلا و ماشین و خونه میره بالا زمین نمیره بنظرم

اگه طلا میخری باید کم کم 2 سال صبر کنی بعد بفروشی در غیر این صورت ضرر کردی بنظرم 😐 سال 401 با 35 تومن 17 گرم طلا گرفتیم الان با همون پول 1 گرم بیشتر نمیشه بگیری ☹️

طلا خام باید جای مطمئن بخری ،من اگه پول داشته باشم طلا میخرم ک استفاده کنم میگن ک بالا میره ولی دراز مدت باید صبر کنی و نفروشی

طلا که پایینتر نمیاد

من طلا دارم نمیدونم باهاش چیکار کنم، شاید زمین بگیرم

سوال های مرتبط