۴ پاسخ

کارته حق اون بنده خدایی هست که از بهزیستی بهش رسیده مادربزرگت ب صاحبش نمیده بعد تو توقع داری بیاد به تو و مادرت بده؟عجببببببب
اون پول برا مادربزرگتم حرومه عزیزم چه برسه ب تو و مادرت و دزدی ازش

اگه کمکتون کنه لطفه بنظرم
مال خودشه اختیارشو داره

یا خدااااا

😐😐😐😐😐عجبااا

سوال های مرتبط