۹ پاسخ

به نظر من که از بیرون بگیر کباب زدن باید حرفه ای باشه نمیشه برای مهمون برای بار اول امتحان کرد

اگه میخوای راحت باشی وبی دردسر از بیرون بگیر
چون یکم سخته یام اگه بلدین که هیچی

بنظرم کوبیده تنها خوبه واز بیرون بگیر ،چون خودت درست کنی شانسیه خوب دربیاد یانه

اگه دوست داری تازه و گرم باشه مواد کوبیده از کبابی بگیرین خودتون خونه بزنین اصلا هم نمیریزه ما همیشه همین کار می‌کنیم

کوبیده سخته قلق داره ولی جوجه یا پاچین راحت تره

از بیرون بگبر بی دردسر تو این گرونی خراب بشع چی بقیه و خودت درست کوبیده و از بیرون زودتر بیار توش یه کره بنداز نزدیک شام با شعله کم گرمش کن

اگه وارد نباشید اره سخته تو خونه ب نظرم اگه کوبیده میدی دیگه چند مدل غذا نده .نفری دوتا کوبیده سفارش بده کوبیده خوب بگیری

اگه حرفه ی کوبیده بلدی خوب خونگی بهتره

از بیرون بگیر

سوال های مرتبط