۱۱ پاسخ

پیش یک اجباری نیست برا دختر شما سال بعد میشه عینی سال ۱۴۰۶ چون نیمه دوم هست

پیش یک اجباری نیست بعدم من ک نمیفرستم بچمو الان بچه باید تومحیط مهد یادبگیره مجازی باشه ب چه دردمیخوره
تواین شرایط.
میزارم سال بعد اگر عمری موند

اگه شش ماه اوله سال ۱۴۰۱ هست امسال باید بره پیش ۱. شش ماه دوم ۱۴۰۱ ساله بعد میرن. نه اصلا اجباری نیست عزیزم

عزیزم کوچولو شما نیمه دوم هست امسال مهد باید بره سال بعد پیش ۱ .اجبار نیس اما پیش ۲ اجباریه گفتن

نمی‌دونم پیش۱بفرستم یانه ولی احتیاج داره باید فرستاده بشه

من میخوام همون مدرسه بذارم پیش نمیخوام بره میشه؟

الان پسر منم باید بره مهد یا پیش شش مهر 1401

بچه شما نیمه دومی هستش
من میخواستم امسال پیش۱بفرستم ولی بخاطر جنگ نه میترسم نمیفرستم دخترمن نیمه اولی هستش سال دیگ پیش دبستانی ب امیدخدامیره

این دیگه چه صیغه ایه😐😐😐😐

این چ صیغه ای پیش ۱ پیش ۲ چیه همش برا پوله و گرنه هیچ اموزنده ام نی

چ سالی هستش دخترت

سوال های مرتبط