نیمه دومی میشه عزیزم حالا مدرسه های الان چی یاد میدن ک عجله کنیم برای فرستادنشون همش مجازی خودت باید بشینی یکی بزنی تو سر بچه دوتا تو سر خودت بزار همون نیمه دومی باشه باز یکم عقلشون بیشتر میشه
نه شمابد حساب میکنی
بستگی داره به بخشنانه ای که اون سال بدن
اما فعلا در حال حاضر یکسال دیرتر باید بره
یعنی سال ۱۴۰۶ بره پیش ۱
۱۴۰۷ بره پیش ۲
۱۴۰۸ بره اول
قبلا اینجوری بود ک اول مهری ها میتونستن برن زودتر بیشتر از اون یکسال دیرتر باید برن
پسر من ۲۲شهریور ۱۴۰۱
کی باید بره پیش دبستانی
پسر منم سی مهر ۴۰۱هست
شما زیاد داری حساب میکنی دختر شما تازه امسال وارد چهار سال میشه
پسر منم ۲ مهر ۴۰۱ نمیدونم حالا به موقعش میرم سوال میپرسم ببینم قبول میکنن یانه
حالا پسر من نیمه اوله میخوام دیرتر بفرستم یکسال😐
فک کنم قبول نکنن چه قانونیه آخه پسر منم نیمه دومی هست متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.