1408میرن مدرسه دخترمنم ابان 1401 دوس دارید زود بره
،🤣🤣🤣🤣
چون نیمه دومی هست
مهر ۱۴۰۶ میره پیش ۱ یعنی مهد که اجباری نیست
مهر ۱۴۰۷ میره پیش ۲
مهر ۱۴۰۸ میره کلاس اول
مهر ۱۴۰۸ میره کلاس اول انشالله
۶ سالگی پیش دبستانی
۱۴۰۶میشه پیش ۱
۱۴۰۷ میشه پیش۲
۱۴۰۸ دبستان
۱۴۰۷انشاالله
پسر منم آبان۱۴۰۱😁
۱۴۰۷ شیش سالشون میشه ولی فک کنم ۱۴۰۸ میرن پیش اخه نیمه دوم هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.