۸ پاسخ

1408میرن مدرسه دخترمنم ابان 1401 دوس دارید زود بره

،🤣🤣🤣🤣

چون نیمه دومی هست

مهر ۱۴۰۶ میره پیش ۱ یعنی مهد که اجباری نیست

مهر ۱۴۰۷ میره پیش ۲

مهر ۱۴۰۸ میره کلاس اول

مهر ۱۴۰۸ می‌ره کلاس اول انشالله

۶ سالگی پیش دبستانی

۱۴۰۶میشه پیش ۱
۱۴۰۷ میشه پیش۲
۱۴۰۸ دبستان

۱۴۰۷انشاالله

پسر منم آبان۱۴۰۱😁
۱۴۰۷ شیش سالشون میشه ولی فک کنم ۱۴۰۸ میرن پیش اخه نیمه دوم هستن

سوال های مرتبط