۱۵ پاسخ

پسر منم ۱۴ آذر ۱۴۰۱هست سال بعد آذر چهارسالن و سال بعدش میرن پیش یک

پیش یک دیگ چیه
منظورتون همون پیش دبستانیه

چ جالب پسر منم ۱۴۰۱/۹/۱۹.
407 میرن پیش دبستانی
ن پیش نمیزارم

دقیقا تاریخ تولد پسر منه
منم.نمیدونم کی بابد بره ولی اره پیش ۱ میزارمش

شاید این بتونه گمک کنه بهت

تصویر

اگه مدارس باز باشه مثل امسال نشه خوبه بفرستیم سال دیگه
ولی امسال همه پول گرفتن مدارس و مهد هام بسته بود و هرکی فرستاده و پول داده بود پشیمون بود

پیش ۱چیه

دخترمنم دی۴۰۱هست میفرستمش حتما

دختر منم آبان ۴۰۱ دنیا اومده
ولی در کل پیش ۱ احتمال زیاد نمیفرستمش

من فکر نکنم پیش ۱بنویسم
ولی تا سال بعد خدا بزرگه نمیدونم

پسر من دی ۱۴۰۱
یعنی سال ۴۰۸ میره مدرسه
مهر ۴۰۸ که هنوز ۷سالش پر نشده مدرسه مینویسه؟؟

جقدر جالب پسر منم متولد ۱۹ /۹/ ۴۰۱ هست
نه من که فعلا نمی فرستمش

مهر ۴۰۶ باید برن پیش دبستانی فکر‌کنم
چون پسر من ابان ۴۰۱ ب دنیا اومده

برای منم بهمن
حساب مردم 408مدرسه
407پیش2
406پیش 1

چون نیمه دوم سال هست تولدش فک کنم سال دیگه میشه

سوال های مرتبط