۲۰ پاسخ

نه نمیره فقط پیش ۲رو میخوام بفرستم

نه نمیفرستم فعلا سال دیگه شاید پیش

ن نرفته

ن فقط پیش ۲ می‌زارم بره

نه.دخترم نیمه دوم ۴۰۱هست

نه نمیره

من از دوسالو دوماهگی مهد مادر و کودک میبرم

نه خیلی زوده ک

نه نفرستادم تاحالا جایی خودم نباشم نمیمونه

نه هنوز مشکل از پوشک گرفتن دارم و اینکه وابسته هست اصلا با بچه ای بازی نمیکنه چسبیده به من

نه نمیره

پسر من نیمه دومه سال دیگه میره پیش یک

من میخام ثبت نامش کنم مهد

نه تنها نمیمونه

کی باید برن پبش دبستانی

نه نمیره که

مهد کودک یا پیش دبستانی ۱ و ۲؟

نیمه اول می‌رن پیش ۱ فک کنم

پسر منم نه چطور ؟

ن دختر منکه هنوز ن

سوال های مرتبط