۱۱ پاسخ

یک ماه کارایی ک میگم انجام بده روزی یک ساعت پیاده روی کن. شکلات کاکائو شیرینی جات چیپس پفک کم کن،نون ماکارونی برنج کم کن طوری ک سنگین نباشی یه حوری شکمت خالی باشه میوه وآب زیاد بخور.بعد یک ماه حداقل ۲کیلو و حداکثر ۴کیلو کم میکنی

۸۰خیلیه رژیم و ورزش پیاده روی کن،تو سنی نداری از الان پا به سن بزاری نمیتونی دیگه ورزش کنی کلی زانو درد و کمر درد میاد سراغت

عزیزم چرا باید با خودت چربی اضافی حمل کنی
چرا نباید لباسی ک دوست داری بپوشی
من خودم ۷۲ بودم رفتم داخل ی گروه رژیمش خیلی راحت بودتو یک ماه ۴ کیلو کم کردم الآنم باز رفتم تو گروه سه کیلو دیگه کنم بشم ۶۵
بعد تثبیت بگیرم

منم 83 هستم پارسال رژیم گرفتم 10 کیلو کم کردم ولی دوباره برگشت سر جاش😑

با کاهش وعده غذایی خوب میشی وزنت میاد پایین شیرینی شکلات رو خیلی کم کن یهو نمیتونیوحذف کنی ولی جاش میتونی کمتر بخوری درکنارش پیاده روی و ورزش هم انجام بدی عالیههه 💝موفق باشی گلم 🥰🥰🥰

تو چاقی به خودت بیا👻👻👻👻☠

اره ب خودت بیا😁😁😁

منم هشتاد کیلویم،،، ولی قدم بلنده ۱7۰ هستم

کم کن خواهر چاقی سن رو میبره بالا

آره خواهر چه خبره بخودت بیا !!!😬😬 ب خودت اومدی؟😂😅

قدتون چنده؟؟

سوال های مرتبط