اسهال
شیرخشک
پوشک بچه
دلدار لطفا راهنمایی کنید

تصویر
۸ پاسخ

نععع بزرگترین اشتباه نرو اصلااااا بعدا نمیتونی کاری کنیا از من گفتن بود تو میگی یک ساختمون ولی راه جدا
من میگم تپی یک کوچه هم نباشه خونت با مادر شوهر
اگخ از منی ک ۸سال باهاش تو ی ساختمون بودم و حتی مادرشوهرم خدابیامرز فلج بود و گوشه نشین میپرسی میگم نرووووو

اگه خونه ی خودتون اجاره میدین اونجا دیگه اجاره نمیخواد بدین برو
بعدم وقتی راهتون جدا باشه عالیه
خودتم از اول ک میری حد و حدود نگه دار ک یکی نشید با هم

بستگی به اخلاق مادرشوهرت داره
من بودم میرفتم

سخته اگه دخالت کنه رفت و آمدت رو چک کنه دم به دقیقه خونت باشه و...
ولی اگه مادر شوهر فهمیده ای هست برو

بنظرم زندگی توی ی ساختمون با مادرشوهرت سخت هست
چون حتی اگر اخلاق خودشم اهل دخالت و اینا نباشه
وقتایی هست که بچه های دیگه ش بیان و نوه ها و کلی مسائل دیگه

تمام بیماری های جسمی و روحی من و دخترم بیشتر اختلافات با همسرم که الانم دارم جدا میشم به دلیل زندگی کردن تو ساختمون خانوادش هست

ببین ب حرف شوهرت نیست که باهم زندگی کردن خییییلی سخته من ۱۰ساله دارم زندگی میکنم مادرشوهرمم تنهاست ولی عذاب واذیتای خودشوداره

بستگی به اخلاق مادرشوهرت داره .خودت بهتر شناخت داری

سوال های مرتبط

مامان پسرک مادرش مامان پسرک مادرش ۵ سالگی
مامان رتاج و ريان♡ مامان رتاج و ريان♡ ۵ سالگی
مامان رتاج و ريان♡ مامان رتاج و ريان♡ ۵ سالگی