۱۲ پاسخ

اسنس مشکی خدایی خوبه بهتره ازصورتیه
قیمتشم خوبه

اسنس صورتی

میرادو

شیگلم

من قبلا اسنس صورتی میزدم خوب بود بعد گرون شد نیو گارنیر گرفتم ۴۸۰ عالیه ۵ ماه استفاده میکنم خودشم هر روز یکبار حتما میزنم بدون ریمل نیستم هیچ‌‌ وقت خیلی اهمیت میدم به ریمل

لانکوم خیلی خوبه ولی یکم قیمتش بالاست
ریمل پیپا لاندن هم خوبه

نوت بنفش دارم عالیه اصلا نمیریزه .حجم دهی هم داره.

اسنس مشکی

من بل و یورن استفاده میکردم حجم دهی فوق‌العاده داشتن ولی همیشه خدا یعد چندساعت میریخت ، الان کالیستا نارنجی میزنم اصلا ریزش نداره خیلیم راحت پاک میشه.

فقط بل فول لش.

کالیستا صورتی عالیه

مارک بالکو

سوال های مرتبط