سزارین
اولی طبیعی بودم دومی هم به امید خدا قطعا طبیعی
خداکنه نی نی بچرخه طبیعی زایمان کنم اخه از سزارین وحشت دارم
سزارین بودم اولی
اولی سزارین انتخاب کردم
من اوایل میگفتم سزارین الان 50/50 شدم نمیدونم
سزارین چون دومیه
من قرار بود طبیعی زایمان کنم و تا 7سانت درد کشیدم ولی بعدش منتقل کردن برا سزارین و بعدش هم که مرخص شدم عفونت کردم و سرما خوردم و سرفه و فشار ب بخیه ها و بخیه بعد ک کشیدم باز شد و نگم برات پدرم در اومد سر این یکی خدا میدونه چی میخاد بشه دیگه سزارین ک حتما هس ولی خدا کنه بقیش نباشه 🤕
من طرفدار طبیعی بودم و دکترم تشخیص داد سزارین کنم، قدم بلنده لگن عالی بود انقباضا عالی اما دکترم گفت برای بچه خیالش راحت نیست و از همون اتاق طبیعی بعد از چندساعت منتقل شدم به سزارین، الان میگم چه خوب شد سزارین شدم
من سزارین شدم اما اجباری دلم میخواست طبیعی باشم چند ساعت درد میکشم و بعد برمیگشتم به زندگی عادی
من درد طبیعی کشیدم و اذیت شدم بعدش سزارین شدم..از نظر من هردوش سختی خودشو داره طبیعی قبلش درد میکشی سزارین بعدش.. متاسفانه بعضیا که طبیعی زایمان کردن فکر میکنن سزارین خیلی راحته...اما اصلا اینطور نیست من واقعا اذیت شدم...به نظر من طبیعی بعد دوسال ک بدن ریکاوری بشه به حالت اولیه برمیگردی...سزارین متاسفانه یه زخم همیشگی همراهته دیگه.بازم به بدنت بستگی داره
سزارین
چون اینبار اجباریه
سزارین اولی خودم خواستم. دومی هم ک دیگه سزارین قطعا
منم نمیدونم شاید طبیعی
نمیدونم 😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.