من طبیعی
من طبیعی بودم و اینبارم اگه بتونم طبیعی میارم
نشستم دو دوتا چهار کردم دیدم درد جفتشون یکیه
سزارین یکم دیر تر خوب میشی.
طبیعی میگن زودتر خوب میشی به شرط اینکه پارگی پیش نیاد که بخیه بخوری که بعید میدونم پاره نشه.
من یه زایمان طبیعی داشتم
قطعا اینبار انتخابم سزارین به هر قیمتی
من طبیعی بودم درسته که چند روز بعد از زایمان اوکی شدم ولی اگه برگردم عقب سزارین رو انتخاب میکنم
من سزارین اولم درد زایمان کشیدم بعد بچه ام طبیعی دنیا نیامد سزارین شدم خیلی اذیت شدم دومی دردم گرفت پیش موعد سزارینم رفتم خیلی درد نشدم ولی بعدش درد داشتم خیلی اذیت شدم همش مسکن بهم زدن تا۲روز که ترخیص شدم مانان میگفت کاش طبیعی بود درد فقط همون وقت زایمان بود لرای مت سخت بود برای همه اینجوری نیست بعضی سزارین براشون بهتره
اگه طبیعی خوب بود دکترا خودشون طبیعی زایمان میکردن عزیزم بازم خودت میدونی ولی از من میشنوی فقط سزارین 🫠
من باشم سزارین اصلا طبیعی نکن ک افتضاح افتضاح
سزارین ن لحظه زایمان درد داری ن بعدش من خودم طبیعی بودم اصلا راضی نبودم
شمام سزارین و انتخاب کن طبیعی اصلا خوب نیس
هیچ جوره دلم نمیخواد شکل واژنم تغییر کنه پاره بشه
بعدشم تو هردو قراره بخیه بخوریم چه تو طبیعی چه سزارین حالا اون از پایین سزارین از شکم
با شناختی که از خودم دارم هیچ جوره طبیعی نمیتونم
من سزارین انتخاب میکنم
من سز شدم خیلی خوب بود هسچی نفهمیدم
بدن با بدن فرق میکنه
من کلا درد زایمان سراغم نیومد و با آمپول فشار و معاینه های پشت سرهم طبیعی شد اما بجاش کلی بخیه خوردم و تا چقدر وقت درد داشتم میگن ده روز درد میکشی اما من تا چهل روز تا یکم توروز زیاد مینشستم دردم شروع میشد بچم دو سه بار تو روز نشسته شیر میدادم شب سوزش داشتم دیگه نمیتونستم بشینم
اما اگر خوش زا باشید مثلا خالم هنوز تو راهرو بیمارستانه زایمان میکنه فرداشم خوبه خوب بود
اگر مثل منی سز بهتره اما اگر خوش زایی طبیعی بیار
سز هم همینه اما خب با شیاف درد اون ده روز میگذره
اما بعدش بخیه ها میسوزه عرق کنی میسوزه تا همیشه قسمت زیر شکمت بی حسه چیز سنگین بلند کنی حس میکنی جای بخیه هات کشیده میشه و درد میاد
جفتش سخته در کل
اما اگر خوش زا باشی طبیعی به نفعته
سزارین فقط گول طبیعی نخور
هزار بار برم عقب سزارین میکنم بچه اولم سزارین بود دومی ام که چه بخام چه نخوام سزازینو پشیمونم نیستم از انتخابم ..البته ب دکتر بستگی داره من دست دکترم سبک بود خودمم از اینا نیستم که شل کنم بیوفتم تو رختخواب و درد داره بعدش ولی با پمپ درد و شیاف و مسکن خیلی زیاد قابل تحمله
من سزارین بودم و خیلیییییی راضیم اصلا اذیت نشدم
من که سزارین شدم بازم همین رو انتخاب میکنم
عزیزم من درد جفتش رو کشیدم موقع زایمانم. فقط اگر انتخابت طبیعیه باید خیلییییی خیلیییی ورزش کنی و آمادگی داشته باشی. به هیچ عنوان با خونه نشینی زایمان راحتی نداری.
من دو روز زایشگاه بودم و بعد بردنم سزارین، یه سریا واقعا راحت زایمان میکردن، یه سریا با زجر و مصیبت. ورزش و تحرک واقعا موثره تو روند زایمان
من سر بارداری اولیم سزارین انتخاب کردم
برای دومی هم سزارینه
خیلی راضی بودم خداراشکر اصلا درد نکشیدم
طبیعی خیلی یخته فقط سزارین
هزار بار برگردم عقب بازم سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.