ببخشید ازمایش برای چی؟!
خوبه
وای من پدرم درآمد تا از دخترم ادرار گرفتم
برای دخترا خیلی سخته کیسه درست نمیچسبع مدام باز میشه دیروز کلا بالا سرش نشستم شلوارشو بیرون آوردم تا ادرار کرد قوطی رو گرفتم زیرش😂
نصفش رفت حدود ۱۰ میل تونستم بگیرم
آزمایشگاه گفت کافیه
خوبه کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.