۴ پاسخ

ببخشید ازمایش برای چی؟!

خوبه

وای من پدرم درآمد تا از دخترم ادرار گرفتم
برای دخترا خیلی سخته کیسه درست نمیچسبع مدام باز میشه دیروز کلا بالا سرش نشستم شلوارشو بیرون آوردم تا ادرار کرد قوطی رو گرفتم زیرش😂
نصفش رفت حدود ۱۰ میل تونستم بگیرم
آزمایشگاه گفت کافیه

خوبه کافیه

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی