۸ پاسخ

همین استرست که همش به خودت میگی چرا نمیشه باعث میشه هورمونات بهم بخوره و اجازه نده دهانه رحمت باز بشه، بیخیال باش خودش به وقتش میاد، حتی اگه آمپول فشار بزنن بازم استرست دردتو زیاد میکنه، تو تلاشتو کردی مامان قشنگ انشالله نی نی خوشگلت همین یکی دو روزه میاد بغلت😉😘🤲🏻

کجا میخای زایمان کنی

من همینجور بودم😂😂حیف اینهمه زحمتی که به خودم دادم

دیگه بشین خواهر حداقل واسه زایمان و آوردنش یکم انرژی بزار واسه خودت

الهی عزیزم دیگه نمیشه کاریش کرد بهش فکر نکن تلاشتو کردی دیگه ان شاالله سالم بغل بگیری پسرکوچولوتو

کاش درد های من بیاد برات بری زایمان کنی منم برم موقع خودم عمل ☹️😂 عجب شانسیه 🫤😓😂
بنظرم چون من خیلییییییی راه میرما سطل آب بلند کردم دیروز سرویس بهداشتی شستم 😁 کسب ندارم کمکم کنه

پله بالا برو،دوش اب گرم بگیر زیر دوش اسکات بزن

منم دردی ندارم 😂😂😂ورزشم میکنم

سوال های مرتبط