هرماه باید بیخیال باشی
تا خدا نخواد هیچ برگی رو زمین نمیفته
توکل بخدا باشه به موقعه خودش میده
عزیزم ی چیزی میگم گوش کن سعی کن از9سیکلت تا19یه شب درمیون نزدیکی داشته باش ولی نزدیکتوهمیشه شب نباشه ی بارظهر، یه بارشب، یه بارم صبح زودموقعه نزدیکی ب فکربچه نباش ازرابطتت لذت ببرربع ساعتم پاهاتوبالاببرخودم همینکارانجام دادم حامله شدم
عزززیزم🥲اصلا استرس نداشته باش.خیلی ها وقتی بی خیال بارداری میشن باردار شدن.
منم نیستم 🥲
هرچی بی خیال تر باشی و این قضیه رو رها کنی بخدا زودتر نتیجه میگیری،استرس ادمو داغون میکنه
منم همینم با این تفاوت ک ۴ساله ازدواج کردم و ۳ ساله اقدامم.یه بار ivf کردم سقط شد .از وقتی یادمه تو اقدام بودم دیگه عادت کردم انگار ب این نشدنه...عقب بندازم اصلا بیبی چکم نمیزنم.دیگه سر شدمم...😂 😂🤣🤣
عزیزمم🥺
ای خدا 🥺
همه این نا امیدی هارو درک میکنم منم حدود دوسال دارو خوردم هر ماه اشک میریختم این مدل تاپیکارو میذاشتم پارسال ب لطق خدا بچه اولمو باردار شدم یک سال نشده الان بچه دوممو باردارم عزیرم نگران نباش خدا برات خیلی قشنگ میچینه
عزیزم هر چی تو فکرش باشی اون دورتر میشه من بار اخر دکتر بهم گفت فعلن بچه دار نمیشم چون فولیکول ندارم دیگه قیدشو زدم و برگشتم به حالت عادی زندگی و رفتم برا درمان ولی همون مال باردار بودم نفهمیدم تا ۲ ماه
دقیقا وقتی بیخیال میشی باردار میشی 😂
بخدا این انتظاره خیلی تاثیر داره ها باید واقعا بیخیال شی
خاهرمن از ۹۶ تو اقدامه چندبارم سقط کرده انواع دکترا تو چند شهر رفته آی وی افم کرده هر ماه کلی امید داره و با پریود دلخور میشه میگمش تا بیخیال نشی نمیده بخدا برا بارداری استرس سمه
حق دارین واقعا سخته ولی ان شاالله خودش طوری براتون رقم بزنه ک باورتون نشه
لعنت به پریودی بی موقع🫠🫠
مثل مننننن
واقعا خیلی سخته که منتظر بارداری هستیم ولی پریود میشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.