امشب پسرمکاری کرد کلی گریع کردم خستم دیگه
واااای پسر منم همینه
چالش دوسالگی
پسر منم اینطوره . کار خوبی کردی به نظرم چون متوجه نمیشن چی میگیم باید نشون بدیم کارشون بده شاید آروم بشن ولی در کامل نبند از لای در بذار ببینتت کمتر غصه بخوره آروم شد بیا بیرون
به واسطه سنش هم هست میتونه سر هر مسئله ای که عصبانی میشه قشقرق به پا کنه اول مسائلی که فکر میکنی باعث قشقرق میشه پیدا کن مثلا پسر من بیرون باشیم و بعد بیاییم خونه خستگی زیاد باعث قشقرق میشه ازش جلوگیری کن
میدونم باعث عصبانیت میشه منم میگرن دارم و نسبت به صدا بهم میریزم وقتی پسرم دیگه خیلی گریه میکنه همون جا کنارش چند تا نفس عمیق میکشم آب میخورم و بعد دنبال راه حل میگیرم که تموم بشه
وایی همینطورن
منم ی دودفعه بردمش تو اتاقش گفتم هرموقع گریت تموم شد بیا بیرون درم بستم روش دیگ انقده جیغ زد ی موقع اروم شد خودش اومد بیرون
عزیزم پسر منم همین طوری شده
مخصوصا دو هفته س از پستونک گرفتم بدتر
مشاوره گرفتم من ، گفتش باید سریع حواسشو پرت کنی اما جوری ک فک نکنه بابت گریه ش بهش داری باج میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.