من روز تاخیر، ۴۲۹/۹ بودم
بره من با ۸ روز تاخیر ۲۰۰بود
مشکلی ام نبود .استرس نگیر الکی تست مجدد دادی
علائمت چیه؟
عزیزم بعد از چهل و هشت ساعت تکرارش کن
توی همون آزمایشگاه
توی همون ساعت
باید بیشتر از دوبرابر شده باشه
من با دو روز تاخیر ۲۰۰ بودم
انشاالله که نیست
نه عزیزم نگران نباش حتما دیر تشکیل شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.