۷ پاسخ

من روز تاخیر، ۴۲۹/۹ بودم

بره من با ۸ روز تاخیر ۲۰۰بود
مشکلی ام نبود .استرس نگیر الکی تست مجدد دادی

علائمت چیه؟

عزیزم بعد از چهل و هشت ساعت تکرارش کن
توی همون آزمایشگاه
توی همون ساعت
باید بیشتر از دوبرابر شده باشه

من با دو روز تاخیر ۲۰۰ بودم

انشاالله که نیست

نه عزیزم نگران نباش حتما دیر تشکیل شده

سوال های مرتبط