آیا اینهمه خشک بودن طبیعیه؟
اصلا نه ترشحی دارم نه هیچی 🥲

۴ پاسخ

منم همینطورم. عالیه

منم تا شیاف نذارم جلو همینم همین که شیاف بذارم بااااااز شروع میشه ترشح و سوزش و خارش و مرگ و درد 😤

منم بدن هرکی یه جوریه دیگ

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری