بچه ها،نظرتون؟؟
فرزندپروری،پوشاک

تصویر
۱۶ پاسخ

نمایه ....

نمایه. همیشه ساده ترین ها قشنگ ترن.

مبلات کدومات خب؟

من اولی از پایین سمت چپ رو دارم خوشگله
دوتابالایی پایه هاش بیرونه من دوست ندارم

من باشم یا لبتابی میگیرم یا هانا بقیشون پایه هاشون زود لق میشه

برای من اون پایینی دست چپ کنار کافی تیبله
میز تلویزیون هم همینه و با هم سته همشون البته میز جلو مبلی من مستطیله مثل این مربع نیست کشو هم داره یه دونه
هنوزم دوسش دارم بعد پنج سال

سم اهویی

بارکو وهانا عالیه

بارکو .هانا

عزیزم قیمتشون چنده؟

سم اهویی

هانا قشنگه

لبتابی و هانا

سم آهویی

قیمتاشون چطوره از سایت یا جاب خاصی میخری؟ اگه ادرس یا سایت داره بگو لطفا

من بارکو و هانا رو پسندیدم
به نظرم ساده باشه هیچوقت مدش نمیره

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی