۸ پاسخ

مامان ۴ تا کوچولو به کوچولوت شیرخشک نان ۳ میدی؟من سه تا پلمپ دارم دونه ای دویست میدم میخوای؟

جاااانم❤️❤️

از این شبشه های بی بی لند راضی بودین؟ سرش نمیره داخل؟

عزیزم من و دخترمم۱۷اردیبهشت
میگم ۴تا کوچولو داری سخت نیست؟
فاصله سنی شون چجوریه؟
جنسیت بچه هاتم بگو بهمون؟

چه خوب با هر سه تا مدل شیشه شیر اوکیه و میگیره
پسر من به غیر بیبی لند پهن هیچ شیشه ایو نمیگیره
هم اونت گرفتم هم طرح اونت هیچ کدومو نگرفت

من خودم 25 اردیبهشت ب دنیا اومدم🤓

اوخودا قربونش ❤️💋اردیبهشتیا عشقن🥰

چ جالب سه تایی شیشه هاش هم رنگ و هم مدل شبیه پسر‌منه😂
عزیزم از کی وایساد خودش؟

سوال های مرتبط