۴ پاسخ

من اینجا خوندم که بهتره زودی نری بیمارستان.خونه باشی با اب گرم شکمتو گرم کنی دردت کمتر میشه غرغر هم کمتر میشنوی.بستگی به فاصله خونه تا بیمارستان تنظیم کن که بهتره چقد صبر کنی

من واسه زایمان طبیعیم ماما همراه داشتم خیلی کمکم کردن خیلی واقعا اونا نبودن دیونه میشدم چون هم سنم کم بود هم بی تجربه و خیلی استرسی قبلش هم چند جلسه کلاس های قبل بارداری رو رفتم و‌تو‌خونه هم‌ ماه آخر هر روز ورزش میکردم

اگر میخوای پزشکت بیاد بالا سرت یه هزینه حدود بیست تومن اینا دستمزد میگیره و اینم یکم فقط برش و بخیه رو برات میزنه اینجوری نیست که کل روند زایمان در کنارت باشه وقتی دردات منظم شد میری بیمارستان معاینه ات میکنن ببینن چند سانتی فاز پنهان و چهار سانت و رد کردی بهت ورزش میدن انجام بدی وقتی به هشت سانت یا فولی رسیدی میگن دکتر کشیک یا دکتر خودت بیاد بالا سرت که برش و بزنه و بچه رو دربیاره

برای زایمان طبیعی شما پزشک رو انتخاب نمیکنید
وقتی تایم زایمان برسه و دردت بگیره میری بیمارستان و پزشکهای کشیک خود بیمارستان میان بالا سرت
ولی میتونی از قبل بری پیش یه دکتری که خودت میخای و انتخابش کنی و ازشون بخای موقع زایمان بالا سرت باشن و خب هزینه زیادی هم میگیرن

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری