نه من که نبردم ولی دیدم مادرا گفتن فقط چکاب ساده و آزمایش شده دو و خورده ای
من هفته قبل چکاپ دادم برای پسرم شد ۲۳۰۰
من نبردم هنوز حقیقتش دلشو ندارم بخان اذش خون بگیرن 🥴
امروز رفتم ویزیت ۵۵۰ ولی هنوز نسخه ای م ک نوشت و نخریدم حال نداشتم امروز🤪 گف آزمایش هم نیاز نیس تا ۶ ماه دیگه
چکاپ دو سالگی 3500
۲۶۰۰ شد
۱۴۸۰ شد خون ادرار مدفوع
ازاد
بیمه نداریم
فقد چکاپ قد و وزن بود ک نرمال بود خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.