۸ پاسخ

نه من که نبردم ولی دیدم مادرا گفتن فقط چکاب ساده و آزمایش شده دو و خورده ای

من هفته قبل چکاپ دادم برای پسرم شد ۲۳۰۰

من نبردم هنوز حقیقتش دلشو ندارم بخان اذش خون بگیرن 🥴

امروز رفتم ویزیت ۵۵۰ ولی هنوز نسخه ای م ک نوشت و نخریدم حال نداشتم امروز🤪 گف آزمایش هم نیاز نیس تا ۶ ماه دیگه

چکاپ دو سالگی 3500

۲۶۰۰ شد

۱۴۸۰ شد خون ادرار مدفوع
ازاد
بیمه نداریم

فقد چکاپ قد و وزن بود ک نرمال بود خداروشکر

سوال های مرتبط