۶ پاسخ

هیچی‌نمیفهمی‌الکی استرس نده ب خودت

من خودم‌پره استرس بودم ب قران وقتی رفتم تو اتاق عمل انقد راحت بودم انقد حرف زدم با اونا گفتیم خندیدیم چونه زدم‌رو‌اینگه‌منث‌بیهوش کنن اونا نکردن بیحس شدم
دکتر درحال بریدن‌بود من‌میگفنم‌میخندیدم انقد انرژیم رفته بود بالا

به این فکر کن که اینهمه زن سزارین کردن تو ام یکی از اونا

منم همینم خیلی میترسم و دقیقا فکر میکنم قراره بمیرم 😔

منم هرچی بهش نزدیک میشم استرسم بیشتر میشه 🥲

نگران نباش خیلی عمل راحتیه

نگران نباش هیشکی قرار نیست بمیره.

سوال های مرتبط