من الان برا همون جلوگیری باقرص و طبیعی ک داشتم باردارم
نگران نباش منم اونجوری بودم عین تو
بعدش پریود شدم
ن اصلا نیست حتما سردیت کرده یا چیزی خوردی بهت نساخته
عزیزم من الان چندین ساله قرص جلوگیری میخورم همچین اتفاقی نیفتاده درصد خطاش کمه
ولی من قرص جلوگیری میخورم دیگه جلوگیری نمیکنم🤔
اسم قرص جلوگیریت چیه ؟
من ماه پیش اونطوری توهم زدم
رفتم دکتر
گفت چون تغییر فصله هورمونا بهم میخورع
منم۱۵ روزه عقب انداختم ،۳ روز حالت تهوع دارم ،دوتا بیبی چکمم منفی شد ،جلو گیریمونم کاندومه ،نمیدونم چمه
اره میشه چندنفرو دیدم اگ همزمان انتی بیوتیک مصرف کنی باش تداخل داره و اثرشو کم میکنه
اره ممکنه
ولی اگ مطمعنی چیزی داخل نرفته نه نمیشه...
اگ پریود نشدی این ماه بی بی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.