۵ پاسخ

مگه تا دوسال نمیریزن؟؟؟؟

بر چه اساسی واریز میشه
جایی باید ثبت کنیم

برای پسر من فقط ماه اول ریختن،والا وزنشم کم نبکد اصلا معلوم نیست روچه حسابی میریزن

چن ریختن؟؟

اره عزیزم ریختن

سوال های مرتبط

مامان روژان و رادمان مامان روژان و رادمان ۳ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی