پوشک پوشک پوشک شیرخشک شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

من کارشناسی اقتصاد دارم چندتا دوره هم گذروندم و مدرک بازارهای سرمایه گذاری و رمز ارز دارم
ولی به کسی پیشنهاد نمیکنم چون مثل قمار میمونه و خیلی پر ریسکه و تا کامل علمشو نداشته باشه کسی نمیتونه ازش درآمد کسب کنه

من خودم یکساله آموزش میبینم ولی بنظرم تا حرفه ای نشه آدم نباید پول بیاره تو این بازار چون راحت از دست میده

عزیزم من درحال آموزشم به بنظرم برای همه مناسب نیست و حتما باید آموزش رو کامل کنند بعد وارد بشن وگرنه کل سرمایشون رو از دست میدن

سوال های مرتبط

مامان تامارا مامان تامارا ۳ سالگی
مامان ارسلان و آرمان مامان ارسلان و آرمان ۱۵ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی
مامان مامان ملکا مامان مامان ملکا ۳ سالگی
مامان دیار مامان دیار ۳ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان النا👼😍 مامان النا👼😍 ۳ سالگی