من کارشناسی اقتصاد دارم چندتا دوره هم گذروندم و مدرک بازارهای سرمایه گذاری و رمز ارز دارم
ولی به کسی پیشنهاد نمیکنم چون مثل قمار میمونه و خیلی پر ریسکه و تا کامل علمشو نداشته باشه کسی نمیتونه ازش درآمد کسب کنه
من خودم یکساله آموزش میبینم ولی بنظرم تا حرفه ای نشه آدم نباید پول بیاره تو این بازار چون راحت از دست میده
عزیزم من درحال آموزشم به بنظرم برای همه مناسب نیست و حتما باید آموزش رو کامل کنند بعد وارد بشن وگرنه کل سرمایشون رو از دست میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.