مامانا قد۹۰ برای دختر من خوبه یا کمه؟

۹ پاسخ

بد نیست بیشتر باید باشه

عزیزم ژنتیکیشه.پدر و مادر قدشون تاثیر میذاره.

قد تولدظو‌نمیدونم ولی بد هم نس

من رفتم دکتر گفت کمه😑حالا نمیدونم چیکار کنم گفت باز دوماه دیگه بیا😕

با این حساب کن خودت گلم

تصویر

بد نیس به ژنتیک هم مربوطه
اگه میخوای بیشتر باشه شربت مولتی ویتامین + زینک بده

دختر منم قد ۹۰ وزن هم ۱۲

دختر منم ۹۰

خوبه،

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی