بد نیست بیشتر باید باشه
عزیزم ژنتیکیشه.پدر و مادر قدشون تاثیر میذاره.
قد تولدظونمیدونم ولی بد هم نس
من رفتم دکتر گفت کمه😑حالا نمیدونم چیکار کنم گفت باز دوماه دیگه بیا😕
با این حساب کن خودت گلم
بد نیس به ژنتیک هم مربوطه
اگه میخوای بیشتر باشه شربت مولتی ویتامین + زینک بده
دختر منم قد ۹۰ وزن هم ۱۲
دختر منم ۹۰
خوبه،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.