۵ پاسخ

الان دوماه درگیرم

اره هنوزم درگیرم باهاش از دیروز یکم بهتره

بعله کم شد یه مدت بعد درست شد تازه درست میشد رفلاکس گرف

.

اشتهاش تغییر نکرد. ولی رفلاکسی شد

سوال های مرتبط