۶ پاسخ

تب نکرد الهی شکر

قطره‌ رو هر ۴ ساعت دادم خداروشکر تب نکرد

دختر من تب نداشت خداروشکر

اصلا تب نکرد

پسر من ۴۸ ساعت تب داشت با همه اینکه قطره هم میدادم بهش..قطره فقط کنترلش کرد

همون روز اول ولی اولش تب نکرد اخرشب ساعت ۳ تب کرد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی