پاهاشو مثل قنداق بسته بودیم چون تب داشت مای بی بی نکرده بودم دستمال و کهنه میبستم بهش تا تبش بره
ممکن سخت شیربخوره یا نخوره من سرپا میدادم بهش شیر پاهاشم نزار تکون بدع
دخترمن تا یه هفته شیرسخت میخورد
من واکسن دخترمو زدم خیلی راحت بود بعد واکسن استامینوفن با طعمتوتفرنگی دادم که خیلی خوبه هر ۴ساعت بعد کمپرس سرد گذاشتم فرداشم کمپرس گرم و خوب شد خداروشکر تب شدیدی نکرد و گذشت
دیروز واکسن زدم پسرم شیر نمیخوره نمیدونم چرا زورشم میکنم گریه میکنه خیلی ناراحتم 😮💨
من قنداق کردم بعدش حوله گرمگذاشتم
تا پنج شیش ساعت اول اذیت میکنه بعدش خوبه خوب میشه
قطره هر ۴ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.