خانوما میشه تجربتون از واکسن دو ماهگی رو بگین

۶ پاسخ

دختر من بد واکسن بهونه گیر شده

سلام عزیزم واکسن دو ماهگی بچه من خیلی خوب بود اولش بچه گریه میکنه اما پنج دقیقه بعدش اوکیه من بهش قطره استامینوفن دادم ترسیدم تب کنه اما تو میتونی چک کنی اکه خیلی تب داشت قطره بده اونم دوبرابر وزنش مثلا اگه بچه ات چهار کیلو هست 8 قطره استامینوفن باید بدی زیادم نده به نظرم، من یه بار دادم بعد از واکسن بچه خواب آلود میشه میخوابه، کمپرس سرد گرم هم میتونی بذاری که من نذاشتم، سختیش همون روز اوله که اونم بچه خوابه معمولا

دو روز اول بچه ی من تب نکرد
منم گفتم خب بخیر گذشت
وقتی دیگه تبشو چک نکردم و پاراکیدو قطع کردم تب کردم.
یهو بغلش کردم شیر بدم دیدم گلوله ی آتیشه
تبش۳۸ونیم بود
بعد از اون تا دو هفته یه روز درمیان تب داشت

نترس عزیزم خیلی راحته پاراکید هر ۴ساعت روز دوم هر۶ساعت روز سوم فقط شب
شب اول حواست ب تبش باشه چک کن ممکنه شیر نخوره یا بیتاب بشه طبیعیه مدارا کن بغلش کن بچرخون تو خونع کم کم خوب میشه

من که 3 روزع پدرمو در اورد براش زدن
پاهاش هر دوتا امپول میزنه
روز اول 4 ساعتی استامینوفن بده
حوله سرد بزار براش
روز دوم باز 4 ساعتی حوله گرم این باز
روز سوم اگ تب نداشت استامینوفن نده

واکسن سبکیه چیزه خاصی نداره

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۸ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی