خانوما تجربتون از واکسن ۲ ماهگی رو بگین

۳ پاسخ

من که بچه قبلیم تا صبح تو بغلم بود و بی قراری میکرد

دوماهگی خیلی سبک بود تب نکرد پسرم.اذیت هم نشد

من دیروز زدم
از هر چهار ساعت. دوبرابر وزنش استامینوفن بده
روز اول کمپرس سرد
روز دوم کمپرس گرم

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی