واکسن دو ماهگی دارم فردا . تجربتون جیه؟

۱ پاسخ

نگران نباش چیزی نیست فقط هر۴ ساعت پاراکید بده دوروز

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی