اره عزیزم روز بعد اوکی میشن
پسرمن فقط شب اول یه کم ناله میکرد ولی از فرداش خداروشکر اوکی بود من خیلی باهاش حرف زدم و بازی کردم حواسشو پرت کردم البته استامینوفن هم ب توصیه بهداشت دادم
اره عزیزم تا فردا خیلی بهتر میشه تقریبا دیگ خوبه خوب میشه نگران نباش
البته ک بچه ی من واکسن اولی رو خیلی داغون شد از بس دست بهداشت بد بود تا ۱ماه پاش کبود بود و ورم داشت اما ۴ماهگی رو جای دیگ زدم براش فقط روز اول درد داشت
پسر من صبی زد خیلی پادرد و اصلا شیر نمیخوره
پسر منم خیلی بی قراره بمیرم براشون
طبیعیه عزیزم هر بچه ای یه جوره خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.