۶ پاسخ

اره عزیزم روز بعد اوکی میشن

پسرمن فقط شب اول یه کم ناله میکرد ولی از فرداش خداروشکر اوکی بود من خیلی باهاش حرف زدم و بازی کردم حواسشو پرت کردم البته استامینوفن هم ب توصیه بهداشت دادم

اره عزیزم تا فردا خیلی بهتر میشه تقریبا دیگ خوبه خوب میشه نگران نباش
البته ک بچه ی من واکسن اولی رو خیلی داغون شد از بس دست بهداشت بد بود تا ۱ماه پاش کبود بود و ورم داشت اما ۴ماهگی رو جای دیگ زدم براش فقط روز اول درد داشت

پسر من صبی زد خیلی پادرد و اصلا شیر نمیخوره

پسر منم خیلی بی قراره بمیرم براشون

طبیعیه عزیزم هر بچه ای یه جوره خوب میشه

سوال های مرتبط