۵ پاسخ

منم امروز زدم وقتی تو آغوشم میگیرم خیلی گریه میکنه

۴ ساعت اول

من که دیروز واکسن زدم اصلا گریه نکرد فقط تبشو کنترل میکردم سر ساعت هم استامینوفن میدادم خدارو شکر بهتره

دو روز اون هم وقتی که اثر استامینوفن می‌رفت . سر تایم بهش استامینوفن بدید انشاالله دو روزه خوب میشه

اولش بردم خونه بازی هم کرد بهش استامینوفن دادم خوابید بیدار شد دوساعت گریه کرد دوباره وقت استا شد دادم خورد خوابید بیدار شد دیگ بیتابی نکرد

سوال های مرتبط