واکسن ک زدین تب بچتون تا چند رف

۸ پاسخ

۳۷/۵ بیشتر نرفت

۳۸/۵ هم ۲ماهگی هم ۴ماهگی

۳۸.۱

۳۸ونیم

چیکارمیکنی که تبش بالا نره؟

۳۸,۲.

من دائم کنترل میکردم 37.8

۳۷ وخورده ای

سوال های مرتبط