۱۴ پاسخ

نوش جان، عزیزم به فیکوس هر چند روز یه بار اب میدی؟ هر بار چقدر میدی؟؟

همه منتظره دستورشیم🤣

چه عصرونه خوشگلی

عالیی

سلام عزیزم نوش جونش دستورشو بگو خیلی خوب شده و اینکه چطوری پف میکنه انقد
بعد چطوری انقد یک‌ دست سرخ شده من یه بار درست کردم اینجوری شد

تصویر

پسر منم خوابه
دقیقا عاشق همین ترکیبه توت فرنگی و موز😋
منم قصد داشتم پنکیک درست کنم ولی امروز بحدی خسسسته شدم که نا ندارم انشالله فردا

ووی چه پنکیکایی😍

نوش جان دستورشم بذار لطفا

باسليقه چه خوشمزه به نظر مياد نوش جونش😍😍

درحال استراحت عزيزم بچه ها خوابن🥺❤️

دختر من خوابه
خودمم به شدت اعصاب ندارم امروز، همش دم گریه م
نوش جونتون باشه

نوش جونش،منم نی نیم خابه فعلا♥️
طرزتهیه شو میگی؟

نوش جونش
گلم دستور پنکیک رومیدی
توش میوه ام‌زدی!؟
خیلی خوب شده😍

چ خوب پف کرده. نوش جونش
دستورشم اگ تونستی بزار.رار پفش

نوش جونش🥰
دختر من تازه میخواد بخوابه امروز کلا ساعت خوابش بهم ریخت🥲

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان panah مامان panah ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان Ꭺ𝚝𝚞𝚜𝚊🌸 مامان Ꭺ𝚝𝚞𝚜𝚊🌸 ۱ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی