منم همین مشکلوداشتم چندسال پیش شوهرم ول کردرفت خانوادشم زنگ میزدم بدوبیراه میگفتن ولی من بخاطربچهام کوتاه اومدم. فقط بایدبگیریش تومشتت ازخونوادشم دورش کن. واقعا بعضی مادرشوهراپدرشوهرا بی وجودن خداازشون نگذره. میفهمم حالتوعزیزم. به خداتوکل کن هرچی خیرباشه برات اتفاق بیوفته. طفلی بچه ها
یعنی چی که ول کرده رفته پدربی مسئولیت به همون برادرش میگفتی الان بچهای من گرسنه بخوابن.
چیشده عزیزم خدا مشکلتو حالا کنه
انشالله حل میشه عزیزم
انشالله هر چی صلاحه به. امید خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.