شیر خشک پوشک رفلاکس 😭😭😭😭😭😔😔😔😔

تصویر
۵ پاسخ

منم همین مشکلوداشتم چندسال پیش شوهرم ول کردرفت خانوادشم زنگ میزدم بدوبیراه میگفتن ولی من بخاطربچهام کوتاه اومدم. فقط بایدبگیریش تومشتت ازخونوادشم دورش کن. واقعا بعضی مادرشوهراپدرشوهرا بی وجودن خداازشون نگذره. میفهمم حالتوعزیزم. به خداتوکل کن هرچی خیرباشه برات اتفاق بیوفته. طفلی بچه ها

یعنی چی که ول کرده رفته پدربی مسئولیت به همون برادرش میگفتی الان بچه‌ای من گرسنه بخوابن.

چیشده عزیزم خدا مشکلتو حالا کنه

انشالله حل میشه عزیزم

انشالله هر چی صلاحه به. امید خدا

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان کیان فندقم مامان کیان فندقم ۱۷ ماهگی
مامان فنچول👶🏻🧸🩵 مامان فنچول👶🏻🧸🩵 ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان 😍جوجو😍❤️ مامان 😍جوجو😍❤️ ۱ سالگی